Roti Telur

December 10, 2017

Bahan-Bahan Utama
Roti gardenia (potong 4)
Telur (bergantung pada banyak mana roti, kalu saya buat satu buku kecik, jadi telurnya saya ambik dalam 4 biji)
Bawang holland / besar (mayang halus)
Sedikit marjerin (saya lebih suka guna marjerin jenama pelangi)
Sedikit garam dan perasa


Cara Penyediaan
Masukkan marjerin dan goreng bawang yang dimayang tadi..bila dah berbau wangi, masukkan telur dan goreng telur secara hancur...setelah itu masukkan roti, garam dan perasa...goreng roti tersebut hingga nampak seperti garing tapi jangan terlampau garing... sedia dihidangkan...

p/s : maaf takde gambar disertakan sebab dah habis makan dah.. hihihi nanti bila saya buat lagi, saya akan upload kan gambar yea...

Dapurcengkih

You Might Also Like

0 Notes

✍Terima kasih di atas ulasan yang diberikan.. ✍